torsdag

Landet vi på månen?


Tenkte å videreføre Vegard (se linker) sin tradisjon med å legge ut linker til artige konspirasjonsteorier. Dokumentaren "Loose Change" som antyder at USA selv utførte (eller var ansvarlig for) 11. september-angrepene er ufattelig interessant (link på Vegard sin side :) Likevel er "Did we land on the moon?" den beste konspirasjonsdokumentaren i mine øyne. Kan få alle og enhver til å lure på om det noensinne har vært mennesker på månen, og om månelandingen bare ble innspilt i et tv-studio... Anbefales!


5 kommentarer:

S sa...

Hmm, ja, tenk om vi ikke har vært på månen folkens! Det ryster alt jeg noensinne har trodd og basert livet mitt på...!

Hehe, neida :) Det er jo faktisk ganske interessant, bare man ikke setter seg fast i slike grøfter.. :P

Alexander sa...

Hehe :) Ja, hva hadde vel livet vært uten en trygghet på at mennesker har vært på månen? Hvilken nytte gjør vel nådebudskapet da? ;)

Vegard sa...

ja sant..kommer ikke langt hvis vi ikke har satt en fot på en månen..men spørsmålet er vel heller om amerikanerne var der først...folk har jo vært der siden..vi får se om vi klarer å finne en konspirasjons-klassiker til neste post..men først blir det nok en bibel-inspirert en...en iluminasjon

Alexander sa...

hehe, joda. Folk har jo vært det siden. Men det høres mye mer spennende ut slik jeg skrev det ;)

Vegard sa...

Ødla jeg morroa nå..nei da..nå har jeg postet en ny post..Du er utvalgt