søndag

Kautokeino-ref


Siden vi opplevde så ufattelig mye fett i Finmark, hadde referatet blitt så langt at ingen hadde giddet å lese det i et uansett. Derfor tenker jeg å legge ut litt forskjelige poster etterhvert, der jeg skriver om alt det som skjedde, og legger ut bilder av meg selv og andre folk på bibelskolen :) Kunne jo skrevet om radiobesøket vårt, men det er mye kulere om dere hører selv (se posten under).

Venter på å få tak i bildene fra turen, så kommer det poster på rekke og rad;) Digger dere alle sammen. God bless!

Dagens samisk: Indeađie – jeg vet ikke (eller jeg vet jo det, men det er det det betyr liksom :D

4 kommentarer:

Karoline sa...

Hei Alex:) Ja, morsomt at du og Charlotte kjenner hverandre, jeg visste ikke at hun gikk på OKS jeg. Hun er forresten kusinen til pappa, så det er sånn vi kjenner hverandre. Kul samedrakt! Skal hilse Simon ja:)
Klem fra Karo

Vegard sa...

Damn you look hot in that suit...I could eat you like sweets...Gleder meg til å komme på besøk til dere om litt over en uke...for ikke å snakke om å høre noen røverhistorier fra sameland..hørt at de er noen skikkelig lurendreiere

kristinevik sa...

skal si du kler samedrakt:P *thumbs up*

Anonym sa...

kule klær;)
du er tatt;) sjekk bloggen min for mer info!