torsdag

Mis amigos en La Paz





.



















I skrivende stund er vi 5 voluntører som er kommet til La Paz. I løpet av en uke eller noe sånt er vi oppe i tolv, og i oktober kommer 12-13 til, som nå studerer spansk i Norge. De (vi?) som er kommet er ihvertfall kjempefolk alle sammen og gir meg forventninger om et langt og godt opphold med konge sosialt liv her i Sør-Amerika.





























Om det er samme "kvalitet" på resten av de som kommer, kommer det til å bli en grådig kjekk høst/vinter, eller vår/sommer som det er her :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Paula :D herlig
Artig hun læreren din Alexander. Noe framtid der?
Kristine Vik

Anonym sa...

Hei kjære,

Godt å "se" deg igjen. Enndelig fant jeg bloggen din. Har lett etter den, men fant den først i dag. Flott å høre at alt går stort sett bra, foruten spansklærerinnen. Værste jeg har hørt. Sikkert lurt å snakke med organisasjonen du jobber for.

Suss o nuss.
PS. Grattis med helt ufortjent ManU seier over Arsenal ;-)

Ulf

Alexander sa...

Ja, Paula e kul. Vi trives godt sammen hele gjengen.

Tror jeg og læreren min kan ha en fin fremtid hvis jeg bestemmer meg for å gå den veien, ja. hehe